Nie masz konta? Zarejestruj się w 5 sekund!

Cieszymy się, że zechciałeś dołączyć do naszej społeczności nie bojącej się trudnych pytań. Konto należy aktywować poprzez link wysłany na podany przez Ciebie adres.
Rejestrując się oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem.
Zalogowani użytkownicy mogą:
  • zadawać i odpowiadać na pytania
  • głosować w sondach
  • agregować pytania
  • stworzyć swój profil
  • przeglądać profile innych użytkowników
  • tworzyć listy znajomych
... a to jeszcze nie wszystko. Wejdz i przekonaj się :)

Logowanie

Zapamiętaj mnie:

Witaj w zapytajsie.pl

Witaj w serwisie, który nie boi się trudnych pytań! Tu możesz zadać nurtujące Cię pytania i pomóc innym w znalezieniu odpowiedzi na ich pytania. Do swojego pytania możesz załączyć np: film, link lub grę i w ten sposób poznać opinie innych użytkowników.
1

Zadawaj pytania


Dołączaj do nich np: ankiety, linki, filmy i gry. Poznaj opinie innych.
2

Odpowiadaj na pytania


Pomagaj innym. Dziel się swoją wiedzą i pomysłami.
3

Poznaj ciekawych ludzi


Rozmawiaj ze znajomymi i baw się dobrze :)
Czy w czasie nauki wspomagacie się farmaceutycznie?
TAGI: brak tagów
Kategoria: Inne
zapytano: 13.01.10 o 11:51
Czy w czasie nauki do sprawdzianów, egzaminów wspomagacie się farmaceutycznie na poprawę koncentracji? Chodzi mi tylko o środki dostępne w aptekach lub sklepach, nie myślę tu o różnej maści narkotykach.
zapytał:
Delgado pytań: 9; odpowiedzi:67
Znajomi : 6Napisz wiadomość do DelgadoDodaj do znajomych
SondaSonda:
Proszę czekać...

Tylko zalogowani użytkownicy mogą brać udział w sondach.
Pytanie zostało podbite przez:
Fajne pytanie, ciekawa dyskusja? Dodaj je do:
Facebook Facebook sledzik.pl nasza-klasa.pl Śledzik.pl Wykop Wykop.pl Twitter Tweet Digg Digg.com Delicious del.icio.us Elefanta Elefanta.pl
OdpowiedziOdpowiedzi:
j1923
pyt: 102 odp: 366
Znajomi : 15 Napisz wiadomość do j1923 Dodaj do znajomych
Szczerze mówiąc mi dość przypadkowo się zdarzało. Polecam sudafed, ale ciężko jest po nim spać.

odpowiedziano: 13.01.10 o 13:06
ocena:
Minus 1 Plus
Zobacz
oceny
michasia
pyt: 13 odp: 107
Znajomi : 1 Napisz wiadomość do michasia Dodaj do znajomych
Plusssz nie zalicza się do tego pewnie?:P

odpowiedziano: 13.01.10 o 15:01
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
Majorszczak
pyt: 18 odp: 75
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do Majorszczak Dodaj do znajomych
Długoterminowo łykałem lecytyne.

odpowiedziano: 13.01.10 o 22:12
ocena:
Minus 1 Plus
Zobacz
oceny
szczypior
pyt: 11 odp: 201
Znajomi : 7 Napisz wiadomość do szczypior Dodaj do znajomych
Ogólnie nie stosuje, ale pamiętam, że podczas nauki do matury brałem magnez.

odpowiedziano: 13.01.10 o 23:09
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
barthek
pyt: 7 odp: 99
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do barthek Dodaj do znajomych
Nie, a ten sudafet to bezpieczny jest? Ma jeszcze jakieś działanie po za przepędzaniem snu?

odpowiedziano: 14.01.10 o 11:08
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
j1923
pyt: 102 odp: 366
Znajomi : 15 Napisz wiadomość do j1923 Dodaj do znajomych
Powiem Ci tak, jest to jedyny lek, który odtyka mi zatoki więc czasami go stosuję. Ale kiedyś zauważyłem też inne jego właściwości. Na pewno pozwala się skupić, i nie czujesz wielkiego zmęczenia nauką. Hm, jakbyś czuł się "oczyszczony", wszystko łatwiej wchłaniasz. Skutki uboczne - jak dla mnie tylko to, że jak np. piszesz egzamin (i wziąłeś rano Sudafet), to po powrocie do domu jesteś dość wyczerpany i idziesz spać. Cena Sudafetu to jakieś 14 zł. Jak się go bierze, należy popijać sporą ilością płynów.

odpowiedziano: 15.01.10 o 0:05
ocena:
Minus 1 Plus
Zobacz
oceny
j1923
pyt: 102 odp: 366
Znajomi : 15 Napisz wiadomość do j1923 Dodaj do znajomych
Przepraszam, że w kolejnym poście, ale jeszcze dodam, że raczej nie polecam brać na noc, szczególnie jak się jest bardzo zmęczonym, kiedyś kleiły mi się oczy, padałem z nóg po iluś tam godzinach wysiłku, a i tak nie mogłem zasnąć, rano czułem się podwójnie zmęczony.

odpowiedziano: 15.01.10 o 0:07
ocena:
Minus 1 Plus
Zobacz
oceny
caleb_trask
pyt: 0 odp: 4
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do caleb_trask Dodaj do znajomych
Z tego, co pamiętam sudafed, podobnie jak tusipect zawiera jakąś pochodną efedryny, czyli alkaloidu działającego podobnie do amfetaminy, stąd i tego typu działanie. Co do efektów ubocznych to nie znam, ale z całą pewnością łykanie kilkunastu tabletek na kaszel zdrowe nie jest.

odpowiedziano: 16.01.10 o 8:15
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
j1923
pyt: 102 odp: 366
Znajomi : 15 Napisz wiadomość do j1923 Dodaj do znajomych
To tabletki na katar, a nie kaszel. Wiadomo, wszystko w nadmiarze jest niezdrowe - nawet czekolada, kawa, czy też zwykły magnez. Co do tych kilkunastu tabletek, to ja łykałem góra 2 i jakoś działało. Bodajże przy zatkanych zatokach wskazane jest brać 3 dziennie. Gdzieś słyszałem, że sudafed ma trzykrotnie większą dawkę efedryny ni tusipect.

odpowiedziano: 16.01.10 o 8:30
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
Blueee
pyt: 1 odp: 9
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do Blueee Dodaj do znajomych
Efedryną , chciałam zabłysnąć ale mnie prześcignęliscie w dyskusji powyzej :)

odpowiedziano: 30.06.10 o 20:33
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
malgos
pyt: 4 odp: 10
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do malgos Dodaj do znajomych
Ja brałam jedynie magnez, bo tak mi poleciła korepetytorka

odpowiedziano: 09.05.12 o 21:03
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
Odpowiedz na pytanie Odpowiedz na pytanie:
Tylko zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać na pytania.