Nie masz konta? Zarejestruj się w 5 sekund!

Cieszymy się, że zechciałeś dołączyć do naszej społeczności nie bojącej się trudnych pytań. Konto należy aktywować poprzez link wysłany na podany przez Ciebie adres.
Rejestrując się oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem.
Zalogowani użytkownicy mogą:
  • zadawać i odpowiadać na pytania
  • głosować w sondach
  • agregować pytania
  • stworzyć swój profil
  • przeglądać profile innych użytkowników
  • tworzyć listy znajomych
... a to jeszcze nie wszystko. Wejdz i przekonaj się :)

Logowanie

Zapamiętaj mnie:

Witaj w zapytajsie.pl

Witaj w serwisie, który nie boi się trudnych pytań! Tu możesz zadać nurtujące Cię pytania i pomóc innym w znalezieniu odpowiedzi na ich pytania. Do swojego pytania możesz załączyć np: film, link lub grę i w ten sposób poznać opinie innych użytkowników.
1

Zadawaj pytania


Dołączaj do nich np: ankiety, linki, filmy i gry. Poznaj opinie innych.
2

Odpowiadaj na pytania


Pomagaj innym. Dziel się swoją wiedzą i pomysłami.
3

Poznaj ciekawych ludzi


Rozmawiaj ze znajomymi i baw się dobrze :)
Czy warto kupic obrabiarke do drewna Format 4?
TAGI: brak tagów
Kategoria: Narzędzia
zapytano: 27.07.12 o 11:44
moj tesciu, stolarz starszej daty, zastanawia sie nad ulepszeniem swojego zakladu i kupnem nowych maszyn, najlepiej jakiejs jednej kombinowanej. Stad moje pytanie czy oplaca sie taka maszyne Format4 czy moze lepiej jakas mniejsza i pewnie tansza Feldera kombinowana?Dodam ze jest do dosc spory zaklad, dobrze prosperuje, ale wymiania maszyn jest konieczna.
zapytał:
ciekawski123 pytań: 1; odpowiedzi:4
Znajomi : 0Napisz wiadomość do ciekawski123Dodaj do znajomych
Fajne pytanie, ciekawa dyskusja? Dodaj je do:
Facebook Facebook sledzik.pl nasza-klasa.pl Śledzik.pl Wykop Wykop.pl Twitter Tweet Digg Digg.com Delicious del.icio.us Elefanta Elefanta.pl
OdpowiedziOdpowiedzi:
Ola
pyt: 4 odp: 58
Znajomi : 3 Napisz wiadomość do Ola Dodaj do znajomych
O kurde, ale pytanie :D Nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że skoro firma jest duża i dobrze sobie radzi, to może lepiej kupić bardziej wypasiony sprzęt :P

odpowiedziano: 27.07.12 o 23:03
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
Jesse
pyt: 0 odp: 1
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do Jesse Dodaj do znajomych
Jak twoj tesciu ma już tak troche wiekszy warsztat, to uważam że dla niego lepiej gdy sobie kupi Format 4 jak jakąs maszyne kombinowaną. Zależy oczywiscie też od tego co on robi, żeby sie oplaciło kupic taką kosztowną maszyne. Ponieważ Format 4 jest maszyna stolarską na wieksze a moze nawet masowe prace stolarskie. Wiec gdy ma tyle zleceń, że maszyna prawie nigdy nie bedzie stała, tzn. że bedzie ona pracowała przynajmniej na dwie zmiany, to sie taka maszyna też szybko spłaci. Ale pewnie są też inne firmy porównywalne, które produkują podobne maszyny. W kazdym razie ja znam troche lepiej tą firme austrjacką, ale ona ma tez u nas siedzibe i dużo filialii w całej Polsce, dlatego nie jest żaden problem, jak chcesz sobie coś zamówić. Mam nadzieje że mogłem troche pomóc! Pozdrawiam!

odpowiedziano: 03.08.12 o 10:49
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
ciekawski123
pyt: 1 odp: 4
Znajomi : 0 Napisz wiadomość do ciekawski123 Dodaj do znajomych
No wiec najpierw co on robi: na poczatku wiadomo zaczyan sie od takich malych rzeczy wiec robil drobne mebelki, ale teraz to nawet wielkie szafy, ramy do okien, drzwi, raczej wiekszego kalibru sprzet. a jak to jest z tym Format4, czy to jest tak ze jedna osoba pracuje, a reszta stoi??? zaklad liczy juz dobrych kilkanascie osob, oczywiscie matakie zwykle maszyny pojedyncze, ktorych nie wymienia, bo sa dobre, zeby zrobic jakis maly przedmiot, ale w sumie nieciekawie by bylo, gdyby jedna robila, a 3 np stac musialym, bo w maszynach kombinowanych mowil mi ze tak jest

odpowiedziano: 05.08.12 o 9:21
ocena:
Minus 0 Plus
Zobacz
oceny
Odpowiedz na pytanie Odpowiedz na pytanie:
Tylko zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać na pytania.